31 januari 2023

Texten i detta mail borde alla kunna läsa utan problem

Hej lins- och glasögonbärare. Tycker du att ditt liv känns begränsande med glasögon eller linser? Då har vi något för dig!

Memira kan korrigera alla synfel med ögonlaser, linsbyte/RLE och linsimplantat så att du slipper glasögon och linser. Memira är sedan 2007 Skandinaviens ledande klinikkedja inom synkorrigerande kirurgi. Vi har gjort hundratusentals operationer och hjälpt människor i alla åldrar till att bli lins- och glasögonfria.
Två av våra nöjda kunder
Rickad Söderberg
Operasångaren Rickad Söderberg kunde inte ha glasögon på scen. Alternativet för honom var linser eller inget alls vilket resulterade i att Rickard inte såg något på scen. När en vän till honom hade gjort en ögonoperation på Memira och var supernöjd med resultatet bestämde sig Rickard för att boka en undersökning och tid för en operation. Rickard gjorde ett linsimplantat och en timme senare gick han ifrån Memira med perfekt syn.

- Jag ser, jag ser när jag läse noter och jag ser på scen, jag ser! Jag har inte ångrat mig en enda gång, säger Rickard Söderberg efter sin ögonoperation.
Jessica Frej
Ögonlaser var något kocken Jessica Frej valde efter många år med glasögon och linser. Kokpunkten blev nådd när Jessicas amningsnätter med hennes dotter alltid började med att famla i mörkret efter glasögonen. Att ha en bra syn är viktigt för Jessica då en stor del av hennes yrke är att skapa vackra matkreationer. Lösningen blev ögonlaser för henne. Idag skapar Jessica magi i köket utan immiga glasögon och torra linser.

- Redan när jag gick från kliniken insåg jag att jag faktiskt såg bra, det var så häftigt. Helt otroligt! Säger Jessica Frej efter ögonlaser.
Första steget till ett liv utan glasögon och linser är en undersökning hos en av våra specialutbildade optiker. Då får du reda på om du kan korrigera ditt synfel och vilken metod som passar dig bäst. Passa på att boka en tid så du kan njuta av sensommaren utan glasögon och linser.
Boka en gratis undersökning (värde 990 kr)
En klarsynt sponsor
Denna vecka har vi en återkommande sponsor med ett bra erbjudande till alla oss med nedsatt syn. Som ni kanske förstår sitter vi som jobbar med Allaannonser ganska mycket framför en datorskärm vilket är påfrestande för ögonen. När man nu kan boka en gratis undersökning är det nog stor sannolikhet att några av oss kommer till skott och tittar på vilka möjligheter det finns för oss att få hjälp att se bättre utan glasögon. Som vanligt tackar vi även veckans sponsor då det är sponsorer som gör det möjligt för oss att fortsätta utveckla tjänsten vidare! Tack Memira
Se hela erbjudandet här >>
SB Online Sweden AB, Vasagatan 13, Stockholm
berit.georgsson.morris@blogger.com, du får detta nyhetsbrev för att du tidigare använt tjänster från oss. Vill du inte längre ha våra uppskattade nyhetsbrev, avanmäl dig här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar